Nowy

VIVIO Olej Kokosowy VIRGIN 900ml

VIVIO

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 24 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 24 punktów lojalnościowych które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 1,20 zł.

24,90 zł

Ilość

Olej kokosowy Extra Virgin jest olejem najwyższej jakości z pierwszego tłoczenia, tłoczony na zimno i nieoczyszczony. Uzyskuje się go w wyniku tłoczenia miąższu owoców palmy kokosowej. Ma konsystencję stałą i biały kolor w temperaturze do około 26°C. Poniżej 26°C przybiera konsystencją półpłynną.

Jest odporny na wysokie temperatury, dzięki temu idealnie nadaje się do smażenia.

93% składu oleju, to kwasy tłuszczowe nasycone (kwas laurynowy, mirystynowy, palmitynowy, stearynowy, kaprylowy, kaprynowy). W przeciwieństwie do tłuszczów zwierzęcych są to tłuszcze nasycone o średniej długości łańcucha, które przekształcane są przez organizm bezpośrednio w energię, a nie odkładane w postaci zapasów tłuszczu lub złogów. Pozostałe 7% stanowią kwasy tłuszczowe nienasycone (oleinowy Omega-9 i linolowy Omega-6). To właśnie te składniki sprawiają, że olej jest tak cenny. Kwas laurynowy, który jest głównym składnikiem oleju (50%), ma właściwości antybakteryjne, antywirusowe i antygrzybiczne.

Olej kokosowy jest przydatny nie tylko w kuchni. Wiele osób ceni go sobie za właściwości pielęgnujące, nawilżające i odżywcze dla skóry i włosów.

 

Skład: olej kokosowy Extra Virgin

Wartość odżywcza w 100g

Wartość energetyczna 3441kJ/837kcal – 41% RWS*

Tłuszcz 93g – 133%

w tym kwasy tłuszczowe nasycone 15,97g – 80%

Węglowodany 0g – 0%

w tym cukry 0g – 0%

Białko 0g – 0%

Sól 0g – 0%

*RWS – Referencyjna Wartość Spożywcze

 

Stosowanie:

Z uwagi na stałą postać, nadaje się do smarowania pieczywa, zamiast masła lub margaryny.

Doskonały do smażenia, w wysokich temperaturach olej kokosowy, w odróżnieniu od innych olejów nie pali się i nie jełczeje.

Ponadto na jego bazie można przyrządzać ciasta, torty i czekoladowe desery. W związku z tym, że olej kokosowy rozpuszcza się w temperaturze ok. 26 stopni C, może być też dodawany do dressingów i sosów sałatkowych.

Można używać go jako maseczki do włosów, balsamu do skóry, czy bazy do peelingu.

 

Uwagi:

Przechowanie oleju kokosowego nie jest wymagające. Najlepiej przechowywać go w szafce kuchennej wraz z innymi produktami. Trzeba pamiętać o tym, by unikać miejsc nasłonecznionych. Poza tym słoik powinien być zawsze szczelnie zamknięty.

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

VIVIO Olej Kokosowy VIRGIN 900ml

VIVIO Olej Kokosowy VIRGIN 900ml

   PRZY ZAMÓWIENIACH POWYŻEJ 39ZŁ

DOSTAWA GRATIS

             

Do 39 zł

Od 39 zł

do 99 zł

Od 99 zł

do 199zł

Od 199 zł

do 299 zł

Od 299 zł

PACZKA W RUCHU

6,99 zł

0 zł

0 zł

0 zł

0 zł

PACZKOMAT

8,99 zł

5,99 zł

0 zł

0 zł

0 zł

PACZKOMAT POBRANIE

11,99 zł

11,99 zł

0zł 

0 zł 

0 zł

KURIER INPOST

11,99 zł

11,99 zł

0zł 

0zł 

0zł 

KURIER INPOST - POBRANIE

13,99 zł

13,99 zł

10,99 zł

0zł 

0zł 

POCZTA POLSKA 

13,99 zł

13,99 zł

11,99 zł

4,99 zł

0zł 

POCZTA POLSKA - POBRANIE

15,99 zł

15,99 zł

13,99 zł

6,99 zł

0zł 

KURIER DPD

14,99 zł

14,99 zł

12,99 zł

8,99 zł

4,99 zł

KURIER DPD - POBRANIE

17,99 zł

17,99 zł

15,99 zł

11,99 zł

8,99 zł

Wysyłki realizowane do godziny 12:00 tego samego dnia, po godzinie po 12:00 są wysyłane następnego dnia roboczego.Zakupy mogą zostać opłacone zarówno przedpłatą na nasze konto (przelew tradycyjny, przelew ekspresowy PayU lub Przelewy24) jak i wysłane za pobraniem (płatne przy odbiorze).

Suplement diety. Produkt nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety. Nie należy przekraczać zalecanej porcji dziennej. Zaleca się stosowanie urozmaiconej diety i prowadzenie zdrowego trybu życia. Nie spożywać w przypadku uczulenia na którykolwiek ze składników preparatu.  Produkt przechowywać w szczelnie zamkniętym opakowaniu , w temperaturze pokojowej, w miejscu niedostępnym dla małych dzieci. Chronić od światła i wilgoci.

*Nie dotyczy akcesoriów

1. Jak się zarejestrować?
Rejestracji na stronie www.nutriner.pl dokonać poprzez kliknięcie zakładki w prawym górnym rogu strony "Załóż konto / Zaloguj się".

Proces rejestracji:
1. Po kliknięciu w zakładkę "Załóż konto / Zaloguj się" należy podać adres e-mail oraz kliknąć przycisk "STWÓRZ KONTO".
2. Następnie po przekierowaniu należy wypełnić formularz z danymi po czym klikamy przycisk "ZAREJESTRUJ SIĘ"
3. Po utworzeniu konta poprzez klikniecie zakładki "Dodaj mój pierwszy adres" należy uzupełnić adresy oraz inne informacje niezbędne do realizacji wysyłek.

2. Czy rejestracja jest konieczna do złożenia zamówienia?
Nie, zamówienia można dokonać nie posiadając konta poprzez "Koszyk".

3. Co zrobić gdy zapomnę hasło?
Aby odzyskać hasło należy kliknąć w panelu logowania w zakładkę "Nie pamiętasz hasła?" i
postępować zgodnie ze wskazówkami.

4. Jak zamawiać?

Proces składania zamówień:
1. Dodać wybrane produkty do koszyka poprzez klikniecie przycisku "Do koszyka"
po uprzednim wyborze smaku lub/oraz rozmiaru produktu.
2. Przejść do koszyka gdzie można zmodyfikować zamówienie poprzez dodanie
lub usunięcie produktów.
3. Sprawdzić dane adresowe.
4. Zapoznać się z regulaminem zwrotów oraz regulaminem sklepu a następnie zaakceptować go.
5. Wybrać sposób dostawy.
6 . Wybrać sposób płatności.
7. Potwierdzić zamówienie.
8. Na podany wcześniej adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia.
9. Po odnotowaniu wpłaty na naszym koncie lub wyborze przesyłki pobraniowej towar zostanie
wysłany.

5. Co zrobić gdy e-mail z potwierdzeniem zamówienia nie dotarł?
Należy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta sklep@nutriner.pl wpisując w tytule
wiadomości "BRAK POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA"

6. Jak zmienić dane niezbędne do realizacji zamówień?
Należy wejść w panel konta w prawym górnym rogu strony "Witaj, (nazwa użytkownika)" następnie po przekierowaniu wejść w zakładkę "Moje adresy".


7. Czy można anulować zamówienie?
Aby anulować zamówienie należy skontaktować się z biurem obsługi klienta sklep@nutriner.pl.

8. Jak wybrać formę płatności?
Wyboru formy płatności (przelew lub za pobraniem) dokonuje się w trakcie składania zamówienia poprzez wybór jednej z opcji.

9. Jak sprawdzić na jakim etapie jest realizacja naszego zamówienia?
Po zalogowaniu się należy przejść do panelu konta, następnie wejść w zakładkę "Historia i szczegóły zamówień". W przypadku szybkich zakupów bez zakładania konta należy skontaktować się z biurem obsługi klienta sklep@nutriner.pl.

10. W jaki sposób towar zostanie mi przesłany?
Do wyboru mamy kilka opcji dostawy:
-kurier DPD
-kurier InPost
-Poczta Polska (Poczta Kurier 48)
-Paczkomaty InPost
-usługa "Paczka w ruchu".

11. Jaki jest przewidywany czas realizacji zamówienia?
Wysyłka towary jest realizowana w ciągu 24 godzin od zaksięgowania płatnościi
Zamówienia złożone do godziny 12 wysyłamy tego samego dnia.

12. Co robić gdy kurier nie zastał mnie w domu?
Kurierzy zazwyczaj kontaktują się w dniu doręczenia przesyłki na numer podany w panelu konta
lub formularzu zamówienia. Jeśli jednak kurier nie dzwoni, zalecamy skontaktować się z firmą
kurierską wybraną w opcjach dostawy w celu ustalenia statusu doręczenia oraz terminu ponownej dostawy.

13. Jak zdecydować które produkty sa dla mnie odpowiednie?
W zakładce "TWÓJ CEL" na stronie sklepu.

14. Kiedy mogę kontaktować się z biurem obsługi klienta?
Biuro obsługi klienta jest do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-16:00
za wyjątkiem świąt wypadających w dni robocze.


15. Jak złożyć reklamację?
Informacje dotyczące reklamacji produktu opisane są w paragrafie 7 regulaminu sklepu Nutriner.

16. Czy mogę dokonać zwrotu towaru nie podając żadnej przyczyny?
Zwrotu towaru można dokonać w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki bez podania przyczyny.
Taka możliwość istnieje tylko jeśli dany produkt nie był
używany i nie jest w żadnym stopniu uszkodzony. Towar należy wysłać oryginalnie zapakowany
dowolną firmą kurierską lub pocztą polską. Dołączając formularz zwrotu, paragon
oraz numer konta na który mają zostać przelane pieniądze.

17. Czy można usunąć konto w sklepie Nutriner?
Tak. W celu usunięcia konta należy skontaktować się z biurem obsługi klienta pod adresem
e-mail sklep@nutriner.pl podając dane konta (wystarczy imię i nazwisko) oraz w tytule wiadomości
wpisać "USUWAM KONTA".