1. Jak się zarejestrować?
Rejestracji na stronie www.nutriner.pl dokonać poprzez kliknięcie zakładki w prawym górnym rogu strony "Załóż konto / Zaloguj się".

Proces rejestracji:
1. Po kliknięciu w zakładkę "Załóż konto / Zaloguj się" należy podać adres e-mail oraz kliknąć przycisk "STWÓRZ KONTO".
2. Następnie po przekierowaniu należy wypełnić formularz z danymi po czym klikamy przycisk "ZAREJESTRUJ SIĘ"
3. Po utworzeniu konta poprzez klikniecie zakładki "Dodaj mój pierwszy adres" należy uzupełnić adresy oraz inne informacje niezbędne do realizacji wysyłek.

2. Czy rejestracja jest konieczna do złożenia zamówienia?
Nie, zamówienia można dokonać nie posiadając konta poprzez "Koszyk".

3. Co zrobić gdy zapomnę hasło?
Aby odzyskać hasło należy kliknąć w panelu logowania w zakładkę "Nie pamiętasz hasła?" i
postępować zgodnie ze wskazówkami.

4. Jak zamawiać?

Proces składania zamówień:
1. Dodać wybrane produkty do koszyka poprzez klikniecie przycisku "Do koszyka"
po uprzednim wyborze smaku lub/oraz rozmiaru produktu.
2. Przejść do koszyka gdzie można zmodyfikować zamówienie poprzez dodanie
lub usunięcie produktów.
3. Sprawdzić dane adresowe.
4. Zapoznać się z regulaminem zwrotów oraz regulaminem sklepu a następnie zaakceptować go.
5. Wybrać sposób dostawy.
6 . Wybrać sposób płatności.
7. Potwierdzić zamówienie.
8. Na podany wcześniej adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia.
9. Po odnotowaniu wpłaty na naszym koncie lub wyborze przesyłki pobraniowej towar zostanie
wysłany.

5. Co zrobić gdy e-mail z potwierdzeniem zamówienia nie dotarł?
Należy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta sklep@nutriner.pl wpisując w tytule
wiadomości "BRAK POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA"

6. Jak zmienić dane niezbędne do realizacji zamówień?
Należy wejść w panel konta w prawym górnym rogu strony "Witaj, (nazwa użytkownika)" następnie po przekierowaniu wejść w zakładkę "Moje adresy".


7. Czy można anulować zamówienie?
Aby anulować zamówienie należy skontaktować się z biurem obsługi klienta sklep@nutriner.pl.

8. Jak wybrać formę płatności?
Wyboru formy płatności (przelew lub za pobraniem) dokonuje się w trakcie składania zamówienia poprzez wybór jednej z opcji.

9. Jak sprawdzić na jakim etapie jest realizacja naszego zamówienia?
Po zalogowaniu się należy przejść do panelu konta, następnie wejść w zakładkę "Historia i szczegóły zamówień". W przypadku szybkich zakupów bez zakładania konta należy skontaktować się z biurem obsługi klienta sklep@nutriner.pl.

10. W jaki sposób towar zostanie mi przesłany?
Do wyboru mamy kilka opcji dostawy:
-kurier DPD
-kurier InPost
-Poczta Polska (Poczta Kurier 48)
-Paczkomaty InPost
-usługa "Paczka w ruchu".

11. Jaki jest przewidywany czas realizacji zamówienia?
Wysyłka towary jest realizowana w ciągu 24 godzin od zaksięgowania płatnościi
Zamówienia złożone do godziny 12 wysyłamy tego samego dnia.

12. Co robić gdy kurier nie zastał mnie w domu?
Kurierzy zazwyczaj kontaktują się w dniu doręczenia przesyłki na numer podany w panelu konta
lub formularzu zamówienia. Jeśli jednak kurier nie dzwoni, zalecamy skontaktować się z firmą
kurierską wybraną w opcjach dostawy w celu ustalenia statusu doręczenia oraz terminu ponownej dostawy.

13. Jak zdecydować które produkty sa dla mnie odpowiednie?
W zakładce "TWÓJ CEL" na stronie sklepu.

14. Kiedy mogę kontaktować się z biurem obsługi klienta?
Biuro obsługi klienta jest do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-16:00
za wyjątkiem świąt wypadających w dni robocze.


15. Jak złożyć reklamację?
Informacje dotyczące reklamacji produktu opisane są w paragrafie 7 regulaminu sklepu Nutriner.

16. Czy mogę dokonać zwrotu towaru nie podając żadnej przyczyny?
Zwrotu towaru można dokonać w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki bez podania przyczyny.
Taka możliwość istnieje tylko jeśli dany produkt nie był
używany i nie jest w żadnym stopniu uszkodzony. Towar należy wysłać oryginalnie zapakowany
dowolną firmą kurierską lub pocztą polską. Dołączając formularz zwrotu, paragon
oraz numer konta na który mają zostać przelane pieniądze.

17. Czy można usunąć konto w sklepie Nutriner?
Tak. W celu usunięcia konta należy skontaktować się z biurem obsługi klienta pod adresem
e-mail sklep@nutriner.pl podając dane konta (wystarczy imię i nazwisko) oraz w tytule wiadomości
wpisać "USUWAM KONTA".