Brak produktów
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 6 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 6 punktów lojalnościowych które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 0,30 zł.
Zapewne nie raz zdarzyło Ci się poczuć głód i nie miałeś pod ręką żadnej, pełnowartościowej przekąski. Czas z tym skończyć. Mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie. Firma Olimp Laboratories stworzyła pyszny, białkowy baton Olimp Protein Bar, który w trudnym momencie sprawdzi się jako doskonały zamiennik posiłku uzupełniający dietę w dużą porcję białka i cennego błonnika!
Olimp Protein Bar – duża porcja białka
Kto powiedział, że pyszne rzeczy nie mogą być pełnowartościowe? Mogą, czego najlepszym przykładem jest białkowy baton Olimp Protein Bar od firmy Olimp Laboratories. To rozwiązanie idealne. To codzienna porcja przyjemności będąca połączeniem pełnowartościowego, łatwo przyswajalnego białka, ważnego w diecie błonnika, węglowodanów, w dodatku z niską zawartością cukru (tylko 2g!).
Olimp Protein Bar w 64g zawiera aż 20g białka, które jest najważniejszym budulcem naszych mięśni przyczyniających się do ich wzrostu, a także utrzymania masy mięśniowej. Uczucie sytości zapewni z kolei wspomniany błonnik (5,4g). Zatem, gdy dopadnie Cię głód, nie zwlekaj! Sięgnij po białkową przekąskę!
Olimp Protein Bar – do pracy, na trening, na wypad w góry
Olimp Protein Bar to chrupiące kawałeczki, które dodadzą emocji przy każdym kęsie. Do wyboru masz trzy rewelacyjne smaki: peanut butter, coffee delight i yummy cookie, z których każdy powinien wybrać coś dla siebie. Do tego rozpływająca się w ustach warstwa karmelu sprawi, że białkowy baton w polewie czekoladowej na stałe wejdzie do Twojego dziennego menu. Tak pełnowartościowej przekąsce trudno będzie Ci się oprzeć. Bez względu na to czy będziesz w pracy, po treningu czy zdecydujesz się na wypad w góry.
Składniki: 31% polewa z mlecznej czekolady zawiera substancję słodzącą (substancja słodząca – maltitole; tłuszcz kakaowy, mleko pełne w proszku, miazga kakaowa, emulgator – lecytyny (sojowe); naturalny aromat waniliowy), 26,3% protein blend (białko mleka, hydrolizat kolagenu, izolat białka sojowego), 18% warstwa karmelowa (substancja wypełniająca – polidekstroza; mleko zagęszczone, tłuszcz kakaowy, substancja utrzymująca wilgoć – sorbitole; emulgator - mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych; aromat, woda, sól, barwnik – karmel), 8,6% chrupki sojowe (izolat białka sojowego, mąka ryżowa, ekstrakt słodowy jęczmienia (gluten), sól), substancja utrzymująca wilgoć – glicerol; woda, olej kokosowy, aromat, 0,5% kakao o obniżonej zawartości tłuszczu, olej słonecznikowy.
Informacja o wartości odżywczej: Wartość odżywcza na porcję (64g) na 100g
Olimp Protein Bar jest przeznaczony dla osób aktywnych fizycznie jako pełnowartościowa przekąska, będąca idealnym uzupełnieniem diety w białko.
Zalecana dzienna porcja: 1 baton dziennie.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Do 99 zł | Od 99 złdo 199zł | Od 199 złdo 299 zł | Od 299 zł | |
PACZKA W RUCHU | 6,99zł | 0 zł | 0 zł | 0 zł |
PACZKOMAT | 9,99 zł | 0 zł | 0 zł | 0 zł |
PACZKOMAT POBRANIE | 12,99 zł | 11,99 zł | 0 zł | 0 zł |
KURIER INPOST | 11,99 zł | 10,99 zł | 0zł | 0zł |
KURIER INPOST - POBRANIE | 13,99 zł | 11,99 zł | 0zł | 0zł |
POCZTA POLSKA | 13,99 zł | 11,99 zł | 4,99 zł | 0zł |
POCZTA POLSKA - POBRANIE | 15,99 zł | 13,99 zł | 6,99 zł | 0zł |
KURIER DPD | 14,99 zł | 12,99 zł | 8,99 zł | 4,99 zł |
KURIER DPD - POBRANIE | 17,99 zł | 15,99 zł | 11,99 zł | 8,99 zł |
Wysyłki realizowane do godziny 12:00 tego samego dnia, po godzinie po 12:00 są wysyłane następnego dnia roboczego. Zakupy mogą zostać opłacone zarówno przedpłatą na nasze konto (przelew tradycyjny, przelew ekspresowy PayU lub Przelewy24) jak i wysłane za pobraniem (płatne przy odbiorze).
Suplement diety. Produkt nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety. Nie należy przekraczać zalecanej porcji dziennej. Zaleca się stosowanie urozmaiconej diety i prowadzenie zdrowego trybu życia. Nie spożywać w przypadku uczulenia na którykolwiek ze składników preparatu. Produkt przechowywać w szczelnie zamkniętym opakowaniu , w temperaturze pokojowej, w miejscu niedostępnym dla małych dzieci. Chronić od światła i wilgoci.
*Nie dotyczy akcesoriów
1. Jak się zarejestrować?
Rejestracji na stronie www.nutriner.pl dokonać poprzez kliknięcie zakładki w prawym górnym rogu strony "Załóż konto / Zaloguj się".
Proces rejestracji:
1. Po kliknięciu w zakładkę "Załóż konto / Zaloguj się" należy podać adres e-mail oraz kliknąć przycisk "STWÓRZ KONTO".
2. Następnie po przekierowaniu należy wypełnić formularz z danymi po czym klikamy przycisk "ZAREJESTRUJ SIĘ"
3. Po utworzeniu konta poprzez klikniecie zakładki "Dodaj mój pierwszy adres" należy uzupełnić adresy oraz inne informacje niezbędne do realizacji wysyłek.
2. Czy rejestracja jest konieczna do złożenia zamówienia?
Nie, zamówienia można dokonać nie posiadając konta poprzez "Koszyk".
3. Co zrobić gdy zapomnę hasło?
Aby odzyskać hasło należy kliknąć w panelu logowania w zakładkę "Nie pamiętasz hasła?" i
postępować zgodnie ze wskazówkami.
4. Jak zamawiać?
Proces składania zamówień:
1. Dodać wybrane produkty do koszyka poprzez klikniecie przycisku "Do koszyka"
po uprzednim wyborze smaku lub/oraz rozmiaru produktu.
2. Przejść do koszyka gdzie można zmodyfikować zamówienie poprzez dodanie
lub usunięcie produktów.
3. Sprawdzić dane adresowe.
4. Zapoznać się z regulaminem zwrotów oraz regulaminem sklepu a następnie zaakceptować go.
5. Wybrać sposób dostawy.
6 . Wybrać sposób płatności.
7. Potwierdzić zamówienie.
8. Na podany wcześniej adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia.
9. Po odnotowaniu wpłaty na naszym koncie lub wyborze przesyłki pobraniowej towar zostanie
wysłany.
5. Co zrobić gdy e-mail z potwierdzeniem zamówienia nie dotarł?
Należy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta sklep@nutriner.pl wpisując w tytule
wiadomości "BRAK POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA"
6. Jak zmienić dane niezbędne do realizacji zamówień?
Należy wejść w panel konta w prawym górnym rogu strony "Witaj, (nazwa użytkownika)" następnie po przekierowaniu wejść w zakładkę "Moje adresy".
7. Czy można anulować zamówienie?
Aby anulować zamówienie należy skontaktować się z biurem obsługi klienta sklep@nutriner.pl.
8. Jak wybrać formę płatności?
Wyboru formy płatności (przelew lub za pobraniem) dokonuje się w trakcie składania zamówienia poprzez wybór jednej z opcji.
9. Jak sprawdzić na jakim etapie jest realizacja naszego zamówienia?
Po zalogowaniu się należy przejść do panelu konta, następnie wejść w zakładkę "Historia i szczegóły zamówień". W przypadku szybkich zakupów bez zakładania konta należy skontaktować się z biurem obsługi klienta sklep@nutriner.pl.
10. W jaki sposób towar zostanie mi przesłany?
Do wyboru mamy kilka opcji dostawy:
-kurier DPD
-kurier InPost
-Poczta Polska (Poczta Kurier 48)
-Paczkomaty InPost
-usługa "Paczka w ruchu".
11. Jaki jest przewidywany czas realizacji zamówienia?
Wysyłka towary jest realizowana w ciągu 24 godzin od zaksięgowania płatnościi
Zamówienia złożone do godziny 12 wysyłamy tego samego dnia.
12. Co robić gdy kurier nie zastał mnie w domu?
Kurierzy zazwyczaj kontaktują się w dniu doręczenia przesyłki na numer podany w panelu konta
lub formularzu zamówienia. Jeśli jednak kurier nie dzwoni, zalecamy skontaktować się z firmą
kurierską wybraną w opcjach dostawy w celu ustalenia statusu doręczenia oraz terminu ponownej dostawy.
13. Jak zdecydować które produkty sa dla mnie odpowiednie?
W zakładce "TWÓJ CEL" na stronie sklepu.
14. Kiedy mogę kontaktować się z biurem obsługi klienta?
Biuro obsługi klienta jest do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-16:00
za wyjątkiem świąt wypadających w dni robocze.
15. Jak złożyć reklamację?
Informacje dotyczące reklamacji produktu opisane są w paragrafie 7 regulaminu sklepu Nutriner.
16. Czy mogę dokonać zwrotu towaru nie podając żadnej przyczyny?
Zwrotu towaru można dokonać w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki bez podania przyczyny.
Taka możliwość istnieje tylko jeśli dany produkt nie był
używany i nie jest w żadnym stopniu uszkodzony. Towar należy wysłać oryginalnie zapakowany
dowolną firmą kurierską lub pocztą polską. Dołączając formularz zwrotu, paragon
oraz numer konta na który mają zostać przelane pieniądze.
17. Czy można usunąć konto w sklepie Nutriner?
Tak. W celu usunięcia konta należy skontaktować się z biurem obsługi klienta pod adresem
e-mail sklep@nutriner.pl podając dane konta (wystarczy imię i nazwisko) oraz w tytule wiadomości
wpisać "USUWAM KONTA".